Shopping cart
Your cart empty!
Dostęp do funkcjonalności zaprojektowanych tak aby kompleksowo obsługiwać Twój program lojalnościowy.
Nasza aplikacja mobilna działa zarówno na systemie iOS, jak i Android, co pozwala dotrzeć do pełnego spektrum użytkowników smartfonów. Dzięki jednemu panelowi administracyjnemu możesz z łatwością zarządzać całym programem lojalnościowym, niezależnie od urządzenia, z którego korzystają Twoi klienci. Aktualizacje, komunikaty czy zmiany w nagrodach wdrażasz w czasie rzeczywistym na obu platformach.
Mechanizm earn and burn (zdobywaj i spalaj) pozwala klientom zdobywać punkty za interakcje z Twoją marką i wymieniać je na nagrody. Interakcją może być dowolne zdarzenie – zakup, rezerwacja, zapis do newslettera, czy wypełnienie ankiety. Twórz własne akcje, za które nagradzasz klientów punktami, oraz zarządzaj nagrodami w intuicyjnym panelu administracyjnym. Możesz zdefiniować własny przelicznik punktowy, np. 1 punkt za każde wydane 1 zł, a dla klientów w wyższym progu lojalnościowym (np. Gold) – 2 punkty za każde 1 zł. Dodatkowo, wprowadzaj sezonowe akcje promujące zdobywanie punktów, np. punkty x2 z okazji Dnia Dziecka, Walentynek lub Black Friday
Zbuduj trwałą relację z klientami poprzez spersonalizowaną komunikację w wielu kanałach: push, e-mail, SMS czy WhatsApp. Wszystkie komunikaty mogą być w pełni personalizowane (możesz użyć dowolnych danych takich jak imię, ulubiony produkt, ilość brakujących punktów do najbliższej promocji i więcej). Twórz wiadomości dopasowane do indywidualnych preferencji i zachowań użytkowników w intuicyjnym builderze drag&drop. Dzięki rozbudowanej automatyzacji i planowaniu kampanii w jednym miejscu, Twoje działania marketingowe będą nie tylko skuteczne, ale i oszczędne czasowo.
Automatyzacja marketingu pozwala tworzyć złożone scenariusze komunikacji oparte na zachowaniach użytkowników, czasie, lokalizacji czy historii zakupów. Wszystko odbywa się w intuicyjnym, no-code'owym panelu, który nie wymaga znajomości programowania. Ścieżki użytkownika tworzysz za pomocą wygodnego edytora typu drag & drop, dzięki czemu kampanie można budować szybko, efektywnie i w pełni samodzielnie.
Moduł CRM umożliwia kompleksowe zarządzanie relacjami z klientami. Gromadź i aktualizuj dane kontaktowe, historię interakcji oraz preferencje zakupowe. Twórz precyzyjne segmenty odbiorców i dostosowuj komunikację do ich potrzeb i zachowań. Dzięki integracji z innymi funkcjami platformy możesz planować skuteczne kampanie marketingowe, analizować ich efekty i budować lojalność w oparciu o pełny obraz klienta.
Dzięki zaawansowanej analityce możesz monitorować skuteczność działań lojalnościowych w czasie rzeczywistym. Dedykowane dashboardy prezentują dane o aktywności klientów, ich zachowaniach zakupowych i preferencjach. To pozwala podejmować trafne decyzje biznesowe i optymalizować działania marketingowe. Korzystaj z predefiniowanych dashbordów lub buduj własne.
Zaawansowana segmentacja pozwala grupować klientów według ich aktywności, historii zakupów, preferencji i wielu innych kryteriów. Dzięki temu możesz kierować oferty, promocje i komunikaty do odpowiednich odbiorców, zwiększając efektywność kampanii i poziom zaangażowania użytkowników.
Testy A/B to potężne narzędzie do podejmowania trafnych decyzji marketingowych. W panelu możesz testować różne warianty wiadomości, nagród czy scenariuszy automatyzacji, bez potrzeby korzystania z zewnętrznych narzędzi. Wyniki testów prezentowane są w przejrzystym panelu, co pozwala szybko wybrać najlepiej działające rozwiązanie i wdrożyć je w całej kampanii.
Dodawaj i aktualizuj treści w aplikacji lojalnościowej całkowicie samodzielnie. Intuicyjny edytor typu drag & drop pozwala tworzyć banery i komunikaty bez potrzeby angażowania zespołu deweloperskiego. To idealne rozwiązanie dla zespołów marketingu i biznesu, które chcą szybko reagować na zmiany i aktualizować aplikację w czasie rzeczywistym.
Funkcjonalność kuponów pozwala automatycznie przypisywać klientom unikalne kody alfanumeryczne w odpowiedzi na określone zdarzenia lub spełnienie zdefiniowanych warunków – np. zakup konkretnego produktu, osiągnięcie progu punktowego lub udział w kampanii. Kupony mogą być jednorazowe, personalizowane i ograniczone czasowo. Dzięki tej funkcji łatwo zwiększysz motywację klientów do ponownych zakupów oraz wesprzesz działania promocyjne i lojalnościowe.
Funkcjonalność integracji pozwala na bezproblemowe połączenie z zewnętrznymi systemami - takimi jak CRM, ERP, komunikatory czy platformy automatyzujące procesy. Dzięki temu możliwa jest automatyczna wymiana danych, synchronizacja informacji w czasie rzeczywistym i budowa spójnych scenariuszy operacyjnych i marketingowych. Integracje wspierają lepsze zarządzanie relacjami z klientami, usprawniają działania wewnętrzne i zwiększają efektywność całej organizacji.
Nie, nie musisz mieć wiedzy o programowaniu. Wszystkim zarządzasz z poziomu platformy no-code, która pozwala na budowanie szablonów wiadomości, zarządzanie komunikacją, promocjami oraz kontentem aplikacji. Wszystkimi kwestiami technchnicznymi związanymi z wdrożeniem aplikacji zajmuje się nasz zespół.
Tak, nasza platforma jest w pełni zgodna z RODO. Przykładamy dużą wagę do ochrony danych osobowych i zapewniamy wszystkie niezbędne zabezpieczenia oraz funkcje wspierające zgodność z przepisami. Dane hostowane są na serwerach w Europie, a używane narzędzia spełniają wymogi europejskiego prawa o ochronie danych osobowych. Dodatkowo pomagamy w przygotowaniu regulaminu programu lojalnościowego oraz aplikacji, aby zapewnić pełną zgodność formalną i prawną.
Rozliczenie odbywa się w modelu subskrypcyjnym, w ramach jednego z trzech pakietów: „Poznajmy się”, „Podstawowy” lub „Enterprise”. Możesz wybrać cykl miesięczny lub roczny - w zależności od swoich potrzeb. Jedynym dodatkowym kosztem, jaki możesz ponieść, jest opłata za wysyłkę wiadomości SMS, która zależy od liczby wysałnych wiadomości. Nie stosujemy żadnych ukrytych opłat - wszystkie warunki i koszty są jasno określone w umowie.
Możesz zrezygnować w dowolnym momencie. Dostęp do platformy pozostaje aktywny do końca opłaconego okresu rozliczeniowego. Wszystkie dane mogą być wyeksportowane w dowolnym momencie. Po zrezygnowaniu z usługi, wszystkie dane są usuwane z systemu w ciągu 30 dni od daty wygaśnięcia umowy.
Tak, aplikację można w pełni dostosować do Twojej marki - od kolorystyki, przez typografię, po logotypy i układ treści. Ustalenia dotyczące identyfikacji wizualnej są jednym z pierwszych etapów procesu wdrożenia.
Oferujemy nie tylko wsparcie techniczne, ale także merytoryczne. Nasi specjaliści mają wieloletnie doświadczenie w projektowaniu, wdrażaniu i prowadzeniu programów lojalnościowych dla największych marek w Polsce. Możesz liczyć na nasze wsparcie przez cały okres trwania umowy - bez żadnych dodatkowych opłat.
Tak, otrzymujesz dostęp do intuicyjnej platformy, która pozwala w łatwy sposób zarządzać treściami samodzielnie. Wierzymy, że najlepsze efekty osiągniesz, przejmując ster we własne ręce, dlatego oferujemy serię szkoleń, które przygotują Cię do obsługi systemu. Oczywiście, przez cały czas możesz liczyć na nasze wsparcie, jeśli pojawią się jakiekolwiek trudności.
Czas wdrożenia „do pierwszego pobrania” wynosi zazwyczaj od 3 do 6 tygodni. Obejmuje on przygotowanie założeń programu lojalnościowego, dostosowanie identyfikacji wizualnej aplikacji, przeszkolenie zespołu, przygotowanie treści, regulaminu oraz wdrożenie samej aplikacji wraz z podstawowymi scenariuszami automatyzacji.
Oferujemy możliwość prezentacji demo platformy oraz dostęp do środowiska testowego, dzięki czemu możesz sprawdzić, jak działa nasz system przed podjęciem decyzji.