star-1
star-2

Jak wygląda wdrożenie?

Wdrożenie zajmuje zazwyczaj od 2 do 6 tygodni.

Wywiad z klientem
Krok 1

Wywiad z klientem

Rozpoczynamy od rozmowy. Podczas wywiadu zbieramy Twoje potrzeby biznesowe, oczekiwania względem aplikacji oraz niezbędne materiały graficzne, takie jak logo czy kolory firmowe. Omawiamy też planowane funkcje, integracje i scenariusze użycia. Na tym etapie szacujemy czas i zakres wdrożenia oraz doradzamy najlepsze rozwiązania, dopasowane do Twojego modelu działania.


Connect every part of your entire business
Krok 2

Przygotowanie aplikacji

Na podstawie zebranych informacji przygotowujemy dla Ciebie spersonalizowaną wersję aplikacji. Wkrótce otrzymujesz dostęp do wersji testowej, w której możesz na bieżąco sprawdzać, jak działają zaplanowane funkcje i scenariusze. To idealny moment, aby wprowadzić ewentualne poprawki przed oficjalnym startem.


Maintain compliance and control your apps
Krok 3

Szkolenie załogi

Twoi pracownicy to klucz do sukcesu aplikacji - dlatego organizujemy dla nich praktyczne szkolenia z obsługi narzędzia. Przygotowujemy także zestaw odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, który pomoże w codziennej pracy. To również doskonały czas na przygotowanie stanowisk sprzedażowych do promowania aplikacjitakich jak materiały marketingowe, plakaty, ulotki i inne wsparcie wizualne.


Review quickly and confidently
Krok 4.

Wdrożenie produkcyjne

Czas na wielki finał! Publikujemy Twoją aplikację w Google Play i App Store. Od tego momentu klienci mogą ją pobierać i korzystać z programu lojalnościowego. Wspieramy Cię w działaniach promocyjnych - zarówno w lokalu, jak i w mediach społecznościowych - aby świat dowiedział się, że właśnie wystartowała Twoja aplikacja.


Review quickly and confidently
Krok 5.

Zarządzanie aplikacją

Po wdrożeniu masz pełną kontrolę nad treściami w aplikacji – bez potrzeby znajomości programowania. Z poziomu intuicyjnej platformy możesz edytować aktualności, dodawać nowe nagrody, a także planować i wysyłać kampanie push, e-mailowe czy SMS-owe. Dzięki temu Twoja aplikacja zawsze pozostaje aktualna i angażująca dla klientów.

Najczęściej zadawane pytania (FAQ):

  • Czy muszę mieć wiedzę o programowaniu?

    Nie, nie musisz mieć wiedzy o programowaniu. Wszystkim zarządzasz z poziomu platformy no-code, która pozwala na budowanie szablonów wiadomości, zarządzanie komunikacją, promocjami oraz kontentem aplikacji. Wszystkimi kwestiami technchnicznymi związanymi z wdrożeniem aplikacji zajmuje się nasz zespół.

  • Czy rozwiązanie jest zgodne z RODO?

    Tak, nasza platforma jest w pełni zgodna z RODO. Przykładamy dużą wagę do ochrony danych osobowych i zapewniamy wszystkie niezbędne zabezpieczenia oraz funkcje wspierające zgodność z przepisami. Dane hostowane są na serwerach w Europie, a używane narzędzia spełniają wymogi europejskiego prawa o ochronie danych osobowych. Dodatkowo pomagamy w przygotowaniu regulaminu programu lojalnościowego oraz aplikacji, aby zapewnić pełną zgodność formalną i prawną.

  • Jak wygląda rozliczenie za usługę?

    Rozliczenie odbywa się w modelu subskrypcyjnym, w ramach jednego z trzech pakietów: „Poznajmy się”, „Podstawowy” lub „Enterprise”. Możesz wybrać cykl miesięczny lub roczny - w zależności od swoich potrzeb. Jedynym dodatkowym kosztem, jaki możesz ponieść, jest opłata za wysyłkę wiadomości SMS, która zależy od liczby wysałnych wiadomości. Nie stosujemy żadnych ukrytych opłat - wszystkie warunki i koszty są jasno określone w umowie.

  • Kiedy mogę zrezygnować z usługi?

    Możesz zrezygnować w dowolnym momencie. Dostęp do platformy pozostaje aktywny do końca opłaconego okresu rozliczeniowego. Wszystkie dane mogą być wyeksportowane w dowolnym momencie. Po zrezygnowaniu z usługi, wszystkie dane są usuwane z systemu w ciągu 30 dni od daty wygaśnięcia umowy.

  • Czy mogę dostosować wygląd aplikacji do identyfikacji wizualnej mojej marki?

    Tak, aplikację można w pełni dostosować do Twojej marki - od kolorystyki, przez typografię, po logotypy i układ treści. Ustalenia dotyczące identyfikacji wizualnej są jednym z pierwszych etapów procesu wdrożenia.

  • Jakie wsparcie oferujecie w trakcie trwania umowy?

    Oferujemy nie tylko wsparcie techniczne, ale także merytoryczne. Nasi specjaliści mają wieloletnie doświadczenie w projektowaniu, wdrażaniu i prowadzeniu programów lojalnościowych dla największych marek w Polsce. Możesz liczyć na nasze wsparcie przez cały okres trwania umowy - bez żadnych dodatkowych opłat.

  • Czy mogę samodzielnie zarządzać treściami i promocjami w aplikacji?

    Tak, otrzymujesz dostęp do intuicyjnej platformy, która pozwala w łatwy sposób zarządzać treściami samodzielnie. Wierzymy, że najlepsze efekty osiągniesz, przejmując ster we własne ręce, dlatego oferujemy serię szkoleń, które przygotują Cię do obsługi systemu. Oczywiście, przez cały czas możesz liczyć na nasze wsparcie, jeśli pojawią się jakiekolwiek trudności.

  • Jak długo trwa wdrożenie aplikacji?

    Czas wdrożenia „do pierwszego pobrania” wynosi zazwyczaj od 3 do 6 tygodni. Obejmuje on przygotowanie założeń programu lojalnościowego, dostosowanie identyfikacji wizualnej aplikacji, przeszkolenie zespołu, przygotowanie treści, regulaminu oraz wdrożenie samej aplikacji wraz z podstawowymi scenariuszami automatyzacji.

  • Czy mogę testować platformę przed podpisaniem umowy?

    Oferujemy możliwość prezentacji demo platformy oraz dostęp do środowiska testowego, dzięki czemu możesz sprawdzić, jak działa nasz system przed podjęciem decyzji.

Wciąż masz pytania?